Πολιτική επιστροφής χρημάτων και προϊόντων

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

 

Για να επιστραφεί το προϊόν θα πρέπει

Για να επιστραφεί ένα προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική μορφή της συσκευασίας όταν παραλήφθηκε, καθώς να περιέχει το 
ανάλογο παραστατικό που ζητήθηκε κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Το κατάστημα μας δεν έχει υποχρέωση να δεχθεί προϊόν με καταστραμμένη, αλλοιωμένη, χωρίς συσκευασία ή χωρίς παραστατικό.


Συσκευασία σε κακή κατάσταση

Παρακαλείστε να ελέγχετε την συσκευασία όταν φθάνει με την εταιρία Courier. Εάν η συσκευασία ενός προϊόντος βρίσκεται σε κακή κατάσταση μην την παραλάβετε και επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας στο 210-5447906 ή στείλτε μας στο viber (6977856389) μια φωτογραφία της συσκευασίας ενώ είναι παρών o υπάλληλος της courier.
Εάν τυχόν το παραλάβετε και διαπιστώσετε μετά ότι βρίσκεται σε κακή κατάσταση η συσκευασία, καλέστε μας για συνεννόηση άμεσης αντικατάστασης. Και στις δύο περιπτώσεις τα έξοδα αποστολής τα αναλαμβάνουμε εμείς.


Ακύρωση της παραγγελίας ή μέρους της παραγγελίας.

Ενημερώστε μας έγκαιρα για την ολική ακύρωση της παραγγελίας σας ή την αλλαγή μέρους της παραγγελίας σας πριν αποσταλεί με την εταιρία ταχυμεταφοράς. Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί εφόσον δεν την έχετε παραλάβει. Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τηλεφωνικό μας κέντρο στο 210-5447906 ή μέσω e-mail στο pazari4all@gmail.com


Έξοδα επιστροφής για λόγους μη αρεσκείας

Τα έξοδα για λόγους μη αρεσκείας του προϊόντος τα αναλαμβάνει ο πελάτης.


Επιστροφή χρημάτων σε ολική ή μερική ακύρωση παραγγελίας

Εάν η πληρωμή έχει γίνει μέσω πιστωτικής κάρτας, τότε τα χρήματα σας θα επιστραφούν σε αυτή μέσα σε 1-3 εργάσιμες μέρες. Εάν η πληρωμή έχει γίνει με αντικαταβολή ή κατάθεση στην τράπεζα τότε θα πρέπει να μας δώσετε έναν λογαριασμό τραπέζης στον οποίο είστε δικαιούχος, έτσι ώστε να σας επιστραφούν τα χρήματα σε αυτόν άμεσα.(Εντός 2-4 ημερών συνήθως).
Αν η πληρωμή έχει γίνει μέσω Paypal,τότε τα χρήματα θα επιστραφούν είτε στο paypal λογαριασμό σας ή σε κάποιο τραπεζικό λογαριασμό που συνεργάζετε η εταιρία μας.


Προθεσμία επιστροφής προϊόντος

Η προθεσμία για να μας επιστρέψετε το προϊόν για λόγους μη αρεσκείας είναι 14 ημερολογιακές ημέρες.


Χρειάζεστε βοήθεια ;
Επικοινωνήστε με εμάς στο pazari4all@gmail.com για ερωτήσεις που σχετίζονται με τις αλλαγές και τις επιστροφές.